Palvelu on tarkoitettu laadunhallintajärjestelmän suunnitteluun, toteuttamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen. Laatupäällikkö huolehtii, että toiminta on ISO 9001 -standardin mukaista.
Laatupäällikön tehtävät
- Laadunhallintaprosessiin liittyvän kokonaisuuden hoitaminen
- Riskien arviointi, analysointi ja hallintatoimenpiteiden määrittely
- Sisäiset auditoinnit ja ulkoisissa mukana oleminen
- Dokumentaation laatiminen ja ylläpito
- Koulutusten pitäminen ja organisointi
- Tilannekuvan ylläpitäminen ja säännöllinen raportointi
- Vuosikellon mukaisten kokousten järjestäminen
- Johdon katselmuksen toteuttaminen
- Organisaation neuvonta ja ohjaus laadunhallintaan liittyvissä kysymyksissä
Pyydä tarjous
Heräsikö kysymyksiä tai kiinnostus laatupäällikkö-palvelua kohtaan? Jätä yhteystietosi alle, niin otamme mahdollisimman pian yhteyttä! Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin ja räätälöimme yksilöllisiä tarpeita vastaavan palvelukokonaisuuden.