Laatupäällikkö

Palvelu on tarkoitettu laadunhallintajärjestelmän suunnitteluun, toteuttamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen. Laatupäällikkö huolehtii, että toiminta on ISO 9001 -standardin mukaista.

Laatupäällikön tehtävät

  • Laadunhallintaprosessiin liittyvän kokonaisuuden hoitaminen
  • Riskien arviointi, analysointi ja hallintatoimenpiteiden määrittely
  • Sisäiset auditoinnit ja ulkoisissa mukana oleminen
  • Dokumentaation laatiminen ja ylläpito
  • Koulutusten pitäminen ja organisointi
  • Tilannekuvan ylläpitäminen ja säännöllinen raportointi
  • Vuosikellon mukaisten kokousten järjestäminen
  • Johdon katselmuksen toteuttaminen
  • Organisaation neuvonta ja ohjaus laadunhallintaan liittyvissä kysymyksissä

Pyydä tarjous

Heräsikö kysymyksiä tai kiinnostus laatupäällikkö-palvelua kohtaan? Jätä yhteystietosi alle, niin otamme mahdollisimman pian yhteyttä! Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin ja räätälöimme yksilöllisiä tarpeita vastaavan palvelukokonaisuuden.