Laatupäällikkö

Laatupäällikkö-palvelu on tarkoitettu laadunhallintajärjestelmän suunnitteluun, toteuttamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen. Palvelussa tunnistetaan, toteutetaan ja valvotaan laadunhallinnan kehittämiskohteita. Laatupäällikkö myös huolehtii, että toiminta on ISO 9001 -standardin mukaista.

Laatupäällikön tehtävät

Laatupäällikön rooli on olla organisaation ja johdon asiantuntijana. Päällikön keskeisimmät tehtävät ovat:

  • Laadunhallintaprosessiin liittyvän kokonaisuuden hoitaminen.
  • Laadunhallintaan liittyvien riskien arviointi, analysointi sekä hallintatoimenpiteiden määrittely.
  • Sisäiset auditoinnit ja ulkoisissa mukana oleminen.
  • Dokumentaation laatiminen ja ylläpito.
  • Koulutusten pitäminen ja organisointi.
  • Tilannekuvan ylläpitäminen ja säännöllinen raportointi.
  • Vuosikellon mukaisten kokousten järjestäminen.
  • Johdon katselmuksen toteuttaminen.
  • Organisaation neuvonta ja ohjaus laadunhallintaan liittyvissä kysymyksissä.
  • Yhteyshenkilönä toimiminen sidosryhmiin.
  • Päätöksenteon tukeminen.

Laatupäällikön hinta

Laatupäällikön saa käyttöönsä seuraavalla hinnoittelumallilla:

  • Laatupäällikön päivähinta 990 € / htp (Alv. 0 %)
  • Kaksi päivää viikossa 4 990 € / kk (Alv. 0 %)
  • Kolme päivää viikossa 6 990 € / kk (Alv. 0 %)
  • Täysipäiväinen laatupäällikkö 10 990 € / kk (Alv. 0 %)

Kuukausihintaan sisältyy kaikki edellä listatut laatupäällikön tehtävät. Ne suoritetaan asiakkaan tiloissa, jolloin laatupäällikkö on myös asiakasorganisaation käytettävissä. Laskutus toteutuu kuukausittain, mahdolliset matka- ja majoituskustannukset laskutetaan verohallinnon ohjeiden mukaisesti.

Ota yhteyttä

Heräsikö kysymyksiä tai kiinnostus laatupäällikkö-palvelua kohtaan? Jätä yhteystietosi alle, niin otamme mahdollisimman pian yhteyttä! Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin ja räätälöimme yksilöllisiä tarpeita vastaavan palvelukokonaisuuden.