Laadunhallinta

Laadunhallinta on nimensä mukaisesti toimintatapa ja prosessi, jonka avulla seurataan esimerkiksi palveluiden tai tuotteiden laatua. Näin saadaan selkeyttä johtamiseen, prosesseihin, toimintoihin ja jatkuvaan parantamiseen. Laadunhallinnan ensisijainen tavoite on täyttää asiakkaiden vaatimukset ja pyrkiä ylittämään asiakkaiden odotukset, näiden lisäksi organisaatio voi lisäksi asettaa omia tavoitteita tai odotuksia laadulle.

Laadunhallinnan toteuttamisessa on suositeltavaa hyödyntää ISO 9001 -standardia, joka on maailman tunnetuin viitekehys laadunhallintajärjestelmälle. Standardi nostaa laatuasiat vahvemmin johdon agendalle ja edellyttää laatuasioiden sisällyttämistä strategioihin. Lisäksi standardi korostaa riskilähtöistä ajattelutapaa, johon kuuluu riskien ja mahdollisuuksien tunnistaminen.

Laadunhallintaan liittyvien vaatimusten toteutumisesta tulee helposti haaste, joka aiheuttaa turhaa stressiä, vie aikaa ja tuntuu monimutkaiselta. Ahertava tarjoaa selkeät palvelut, joiden avulla laatuvaatimukset tulee varmasti täytettyä kaikkien mittareiden mukaan.

Ahertava ratkoo laadunhallinnan haasteet

Ajankohtaisia kirjoituksia laadunhallinnasta

Kuinka toteutan helposti ISO 9001 -standardin mukaisen laadunhallintajärjestelmän?

Kuinka toteutan helposti ISO 9001 -standardin mukaisen laadunhallintajärjestelmän? 831 726 Ahertava

Laadunhallinta auttaa organisaatiota pitämään toimintansa ja tuotantonsa laadun hallittavissa. Siten saadaan selkeyttä johtamiseen, prosesseihin, toimintoihin ja jatkuvaan parantamiseen. Laadunhallinnan ensisijainen tavoite onkin täyttää asiakkaiden vaatimukset ja pyrkiä ylittämään asiakkaiden odotukset. Organisaatiossa tavoitteet…

Aiheeseen liittyvät videot

Katso kaikki videot Ahertavan YouTube-kanavalla

Laadunhallintapalvelun ostaminen tuo pelkkiä hyötyjä

Teetämme asiakaskyselyjä, joiden perusteella laadunhallintapalvelua ostaneet asiakkaat suosittelevat meitä erittäin paljon. Esimerkiksi nämä hyödyt saat laadunhallintapalvelun tilaamisesta:

  • Voit olla varma, että kaikki vaatimukset täyttyvät.
  • Hallintajärjestelmä ja dokumentaatio toteutetaan ISO 9001 -standardin mukaan.
  • Optimoitu ajankäyttö: olennaisten asioiden priorisointi.
  • Ymmärrys siitä, miten tärkeää laadunhallinta on liiketoiminnalle.
  • Projektin toteutuminen tehokkaasti.

Olemalla yhteistyössä Ahertavan kanssa voit varmistaa, että organisaationne laadunhallinta on parhaalla mahdollisella tolalla. Samalla vapautat vastuuhenkilöitä turhasta stressistä ja voitte käyttää ajan liiketoiminnan kannalta tärkeisiin toimiin.

Ota yhteyttä

Jätä meille yhteystietosi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi ja kerromme lisää palveluistamme.